Forum "Turystycznie" - najciekawsze forum turystyczne w sieci! Już od ponad 14 lat!
Regulamin
Regulamin Forum Miłośników Turystyki i Podróżowania
"Turystycznie"
1. Użytkownik, umieszczając swój post na forum, akceptuje niniejszy regulamin, zasady ochrony danych osobowych i normy społeczne forum.
2. Użytkownik ma prawo tylko do jednego aktywnego konta na forum.
3. Użytkownik jest zobowiązany dbać o porządek:
- przed założeniem nowego wątku należy skorzystać z forumowej wyszukiwarki (być może podobny temat istnieje już na forum),
- posty oraz nowe wątki należy umieszczać w odpowiednich działach tematycznych,
- przed umieszczeniem wpisu należy rozważyć, czy ów wpis wnosi coś konkretnego do dyskusji,
- wszystkich użytkowników obowiązuje netykieta (w tym zasady ortografii)
4. Ze względów bezpieczeństwa osoba rejestrująca konto na forum ma ograniczone uprawnienia. W skład tego wchodzi:
- akceptacja postów i nowych wątków przez administratora
- brak możliwości używania linków w postach
- brak możliwości używania podpisów w profilu użytkownika
5. Administrator, po weryfikacji postów, przenosi (lub nie) nową osobę do grupy „Fani turystyki i podróżowania” z pełnymi uprawnieniami.
6. Na forum nie wolno:
- umieszczać treści wulgarnych i niezgodnych z polskim prawem,
- obrażać innych użytkowników (spory wyjaśniamy przez PW),
- umieszczać żadnych reklam i ogłoszeń (również linków SEO),
- posiadać jakichkolwiek elementów komercyjnych w nazwie i profilu użytkownika.
7. Wypowiedzi na forum stanowią własność intelektualną autorów i nie mogą być powielane bez ich zgody poza forum.
8. Zdjęcia dodawane do postów stanowią własność ich autorów i nie mogą być powielane bez ich zgody poza forum (prawa autorskie).
9. Do opublikowania ankiety naukowej/badawczej na forum wymagany jest min. 14-dniowy staż (od momentu zarejestrowania konta). W tym okresie mile widziana aktywność w postaci postów.
10. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treść wpisów użytkowników forum.
11. Za ład i porządek na forum odpowiedzialni są Administratorzy, którzy posiadają również uprawnienia moderacyjne.
12. Kary i konsekwencje:
- Za złamanie regulaminu użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem albo tymczasową lub trwałą blokadą konta (ban),
- Posty, wątki, konta użytkowników niezgodne z regulaminem będą usuwane lub ich treść/elementy będą modyfikowane przez administratora,
- Jeśli użytkownik nie dostosuje się do upomnień lub ostrzeżeń ze strony administratora, konto użytkownika zostanie niezwłocznie zablokowane lub usunięte.
13. Jeśli użytkownik nie zgadza się z postanowieniami tego regulaminu, zaleca się mu opuszczenie tej strony.
14. Decyzje administratorów nie podlegają komentowaniu na forum - należy to zrobić poprzez PW.
15. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikowania niniejszego regulaminu bez uprzedzenia. Informacja o wszelkich zmianach regulaminu będzie na bieżąco podawana w odrębnych komunikatach na forum.
16. Zasady ochrony danych osobowych (RODO) reguluje oddzielny regulamin dostępny na stronie głównej forum.
Kontakt z administratorem możliwy jest poprzez:
- adres e-mailowy: admin@turystycznie-forum.pl,
- formularz kontaktowy na stronie głównej forum,
- PW (prywatne wiadomości).
Ostatnia aktualizacja regulaminu: 21.07.2022
"Turystycznie"
1. Użytkownik, umieszczając swój post na forum, akceptuje niniejszy regulamin, zasady ochrony danych osobowych i normy społeczne forum.
2. Użytkownik ma prawo tylko do jednego aktywnego konta na forum.
3. Użytkownik jest zobowiązany dbać o porządek:
- przed założeniem nowego wątku należy skorzystać z forumowej wyszukiwarki (być może podobny temat istnieje już na forum),
- posty oraz nowe wątki należy umieszczać w odpowiednich działach tematycznych,
- przed umieszczeniem wpisu należy rozważyć, czy ów wpis wnosi coś konkretnego do dyskusji,
- wszystkich użytkowników obowiązuje netykieta (w tym zasady ortografii)
4. Ze względów bezpieczeństwa osoba rejestrująca konto na forum ma ograniczone uprawnienia. W skład tego wchodzi:
- akceptacja postów i nowych wątków przez administratora
- brak możliwości używania linków w postach
- brak możliwości używania podpisów w profilu użytkownika
5. Administrator, po weryfikacji postów, przenosi (lub nie) nową osobę do grupy „Fani turystyki i podróżowania” z pełnymi uprawnieniami.
6. Na forum nie wolno:
- umieszczać treści wulgarnych i niezgodnych z polskim prawem,
- obrażać innych użytkowników (spory wyjaśniamy przez PW),
- umieszczać żadnych reklam i ogłoszeń (również linków SEO),
- posiadać jakichkolwiek elementów komercyjnych w nazwie i profilu użytkownika.
7. Wypowiedzi na forum stanowią własność intelektualną autorów i nie mogą być powielane bez ich zgody poza forum.
8. Zdjęcia dodawane do postów stanowią własność ich autorów i nie mogą być powielane bez ich zgody poza forum (prawa autorskie).
9. Do opublikowania ankiety naukowej/badawczej na forum wymagany jest min. 14-dniowy staż (od momentu zarejestrowania konta). W tym okresie mile widziana aktywność w postaci postów.
10. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treść wpisów użytkowników forum.
11. Za ład i porządek na forum odpowiedzialni są Administratorzy, którzy posiadają również uprawnienia moderacyjne.
12. Kary i konsekwencje:
- Za złamanie regulaminu użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem albo tymczasową lub trwałą blokadą konta (ban),
- Posty, wątki, konta użytkowników niezgodne z regulaminem będą usuwane lub ich treść/elementy będą modyfikowane przez administratora,
- Jeśli użytkownik nie dostosuje się do upomnień lub ostrzeżeń ze strony administratora, konto użytkownika zostanie niezwłocznie zablokowane lub usunięte.
13. Jeśli użytkownik nie zgadza się z postanowieniami tego regulaminu, zaleca się mu opuszczenie tej strony.
14. Decyzje administratorów nie podlegają komentowaniu na forum - należy to zrobić poprzez PW.
15. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikowania niniejszego regulaminu bez uprzedzenia. Informacja o wszelkich zmianach regulaminu będzie na bieżąco podawana w odrębnych komunikatach na forum.
16. Zasady ochrony danych osobowych (RODO) reguluje oddzielny regulamin dostępny na stronie głównej forum.
Kontakt z administratorem możliwy jest poprzez:
- adres e-mailowy: admin@turystycznie-forum.pl,
- formularz kontaktowy na stronie głównej forum,
- PW (prywatne wiadomości).
Ostatnia aktualizacja regulaminu: 21.07.2022