Strona 1 z 1

Itaka

: 13 cze 2011, o 11:10
autor: Fromena
Przed wybraniem się w podróż z tym biurem podróży (i nie tylko) warto dokładnie przeanalizować umowę.


http://biznes.onet.pl/uokik-itaka-ukara ... news-detal

Jak pokazuje powyższy tekst biuro podróży nie zawsze uważają zadowolonego klienta za swój sukces, ale chcą za wszelką cenę na tym zarobić.

Czy uważacie, że zainteresowanie ofertą Itaki zmniejszy się radykalnie po tym artykule?

: 13 cze 2011, o 11:18
autor: Adler
Może to ich sporo kosztować:
- utrata klientów
- straty finansowe
- wpis na listę dłużników

Szkoda, bo uznana marka.

: 13 cze 2011, o 19:54
autor: Skorpion
Niepamietam abym kiedys kozystal z jakiegos biura podrozy ,kiedys w zamierzchlych czasach tak jak i teraz wyjazdy organizowalem i organizuje sobie sam.Jeeli jest to w zasiegu samochodu kempingowego to kozystam z niego a jezeli dalej to podroz samolotem tak bylo do Australii Nowej Zelandi Japoni Chin Tajlandi zawsze bez zadnych biur podrozy :-D :-P :-D Jako pracownik PLLLOT zawsze bilety znizkowe. :lol: :lol: :lol:

: 13 cze 2011, o 20:06
autor: Fromena
Skorpion pisze: Jako pracownik PLLLOT zawsze bilety znizkowe. :lol: :lol: :lol:
i się wcześniej nie chwaliłeś? :-P

: 13 cze 2011, o 20:19
autor: Skorpion
Byly pracownik PLLLot-u.Teraz mam tylko kamperka do wojazy

: 13 cze 2011, o 20:24
autor: Ana
Czy uważacie, że zainteresowanie ofertą Itaki zmniejszy się radykalnie po tym artykule?
Nie sądzę, żeby zainteresowanie ofertą Itaki zmniejszyło się radykalnie. Oni mają jedne z najtańszych ofert na rynku. Więc to działa na ich korzyść. Poza tym to nie klienci zauważyli błędy w umowie tylko UOKiK. Mało kto czyta dziś umowy, więc klienci budzą się dopiero wtedy, gdy jest coś nie tak i trzeba składać reklamację.