Forum "Turystycznie" - najciekawsze forum turystyczne w sieci! Już od prawie 14 lat!

Spodnie dla "wyjątkowych"

Wymiana informacji o rzeczach przydatnych podczas trekingu i w podróży.
Starlinger68
User
Posty: 2
Rejestracja: 18 mar 2020, o 12:30
Lokalizacja: Oświęcim

Spodnie dla "wyjątkowych"

Post autor: Starlinger68 » 18 mar 2020, o 12:51

Hej Cześć i Dzień Dobry
Szukam spodni na trasy zarówno spacerowe jak i w jakieś "łatwe" Góry. Okres Wiosna, Lato, Jesień. Jestem bardzo początkujący więc cenowo Powiedzmy że do 350 zł.
Łatwizna :P Otóż nie, potrzebuję spodni które "u góry" będą dość szerokie. Z racji sportów jakie uprawiam z pasem nie ma problemu natomiast mam bardzo duży problem z udami, w większości spodni właśnie tam "nie przechodzę" albo odczuwam duży dyskomfort. Moja zasada to Królestwo za wygodę ;) Liczę że ktoś miał podobny problem i znalazł na niego rozwiązanie, bardzo byłoby mi miło gdyby się tym podzielił :) Myślałem o Softshell albo taktyczne(? chyba tak to się zowie), a jakby miały odpinane nogawki to już totalnie idealnie. Wczoraj znalazłem spodnie marki Milo model Marre ale po paru recenzjach Ludzie powiadają że są bardzo wąskie w górnej części :(

Z góry dziękuję za wszystkie porady :)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Adler
Administrator
Posty: 13425
Rejestracja: 19 wrz 2010, o 23:06
Lokalizacja: Galicja

Re: Spodnie dla "wyjątkowych"

Post autor: Adler » 18 mar 2020, o 13:53

Milo Brenta z zamkiem w nogawkach będą ok.
Inne propozycje:
- Marmot Rough
- Salewa Puez 2 Dry 2/1 (odpinane nogawki)
- The North Face Horizon

89staryJowej
User
Posty: 3
Rejestracja: 11 mar 2020, o 11:37

Re: Spodnie dla "wyjątkowych"

Post autor: 89staryJowej » 24 mar 2020, o 11:04